receptų tinklalapis

Motyvacija gaminti namie

Jau greitai skaičiuosime metus, kai netikėtai visi atsidūrėme namuose ir iš naujo atradome namų malonumus. Vieni su kitais dalinomės naujais receptais, patiekalais, kepėm duonas ir eksperimentavom su pyragais. Tik kaip neprasrasti to, ką atradome ir išlaikyti motyvaciją gaminti ir toliau namuose? Dalinamės keliais patarimais, kurie padės neužsikrauti per daug virtuvinių lūkesčių sau ant pečių ir toliau mėgautis naminiu maistu kasdien.

 

  1. Naminis maistas ir turi būti naminis. Nereikia lygiuotis į restoranus ar mylimus instagramo profilius, toks jų darbas, pateikti maistą taip, kad jūsų akys įsimylėtų. O namie tegul visą darbą atlieka kvapai, skoniai ir tik tada vaizdas. Prisiminkite, koks maistas jums kelia geriausias emocijas?
  2. Nuolat patikrinkite atsargas. Peržiūrėkite spintelės ir šaldytuvo turinį nuolat, tikrai atrasite su akcija pirktų kruopų, apie kurių egzistavimą jau buvote pamiršę. Dar galite surasti ir tris skirtingas tuno konservų dėžutes, nes kiekvieną kartą parduotuvėje pamiršdavote, kad jau jo turite namie. Savo atsargų stebėjimas padeda ne tik sutaupyti, susiplanuoti meniu, bet ir apsaugo nuo užsistovėjusio maisto, kuris sugenda ir prikviečia neprašytų svečių.
  3. Kasdienai rinkitės paprastus receptus, kuriuose lengva derinti ar pakeisti produktus. Ypatingai, jei esate pradedantis virtuvės entuziastas. Paprasti receptai padės lengviau pažinti virtuvės niuansus ir ingredientų derinimo subtilybes. Iš lėto pažindami kiekvieną ingredientą galėsite lengviau į racioną įtraukti naujus produktus, išsiugdysite skonio intuiciją, kai jau pažiūrėjus į spintelės ar šaldytuvo lentynas, turėsite bent mažą idėją kokie skaniai geriausiai suderėtų drauge. Nepamirškite taisyklės, kad paprastume slypi genialumas.
  4. Gaminkite tai, kas skanu jums. Atrodo visai suprantamas priminimas, bet kaip dažnai susigundome gražiu receptu ar įdomia idėja, o tada trumpam pamirštame, kad, pavyzdžiui, garstyčios nėra jūsų mėgstamiausias ingredientas. Tai jokiu būdu nereiškia, kad nereikia eksperimentuoti ir ieškoti naujų skonių derinių. Bet kasdienai, kai norisi tiesiog paprasto skanaus maisto, leiskime sau valgyti, tai, kas mums skanu.
  5. Pasikvieskite svečių. Tikriausiai dabar to priminti nelabai ir reikia, nes visi tik ir laukiame, kada galėsime susitikti. Nepamirkšite to ir dabar, ir vėliau, kai gyvenimas grįš į savas vagas. Gaminti ne tik sau, bet ir kitiems yra puiki motyvacija išlaikyti virtuvės šefo įgūdžius ir juos tobulinti.
  6. Maistas į namus ir restoranai tegul tampa šventė. Galiausiai tegul naminis maistas tampa rutina, o restoranai ir maistas į namus švente, kai galite atsipalaiduoti ir leisti sau išbandyti kažką naujo.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.